Lima

Nu sitter jag Arequipa hemma hos familjen Lindström.  Det känns fantastiskt skönt att vara framme och på måndag sätter språkstudierna igång på allvar.
Efter en lång resa kom jag igår fram till Lima. Där mötte Maggan mig och vi åkte dirket till hennes hotell. Där fick jag lite frukost och VÄRLDENS mest välbehövliga och helt otroligt underbara dusch. Det var helt fantastiskt att få duscha. Hade ju så mycket kläder på mig när jag kom hit eftersom  det var 20 minus när jag åkte hemifrån. Efter det blev det en härlig och slapp dag med Maggan i Lima. Det kändes väldigt skönt att få känna av landet lite innan man åkte vidare. Det känns kul och bra att vara här trots att jag är väldigt trött.
Hemma i Sverige har jag hört att det blev snöstorm precis efter jag åkt. Har ni det bra trots det? hoppas på det...=)

Kommentarer
Postat av: Jo

Kakan! Ska bli kul att följa dej här. Är lite avis på dej faktiskt, tänk vad mycket du kommer få uppleva :)

2010-01-29 @ 08:54:12
Postat av: Filip Nilsson

Vi har de bra! Och du med verkar de som. Du åker till Peru och bibelskolan till etiopien...skjutsat dem nu på morronen. Tänker och ber för dig Karin - Peru kommer bli hur bra som helst för dig!



/Olle L:sa Fille...

2010-01-29 @ 09:38:11
Postat av: Carina Lunnergård

Ja! Vad kul att du har en blogg så man kan följa dig!:) Fatta vilket äventyr du är ute på!



Kram Carina

2010-01-29 @ 18:17:33
Postat av: Emma Svensson

kakan! roligt att höra att du har det bra där nere :) här i k-town har vi mycket snö... och du har det varmt och skönt hoppas jag.

när du kommer hem kan vi prata en massa spanska haha :) massa kramar

2010-01-29 @ 18:34:17
Postat av: kakan

jag har det varmt och skönt, jag bara njuter av vädret hela tiden!! emma, skoja att vi ska snacka spanska när jag kommer hem =)

2010-01-29 @ 20:24:35
Postat av: Roland G

Trevligt att få ta del av din rapport! Allt gott, önskar / RG

2010-01-29 @ 23:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0