Bamsetandkräm

Nu har jag kommit pa det!! Inca-kolan smakar som Bamsetandkrämen jag hade när jag var mindre. Är vekrligen en kul upplevelse att Dricka bamsetandkräm =)

Nu är iaf första veckan pa sprakskolan avklarad. Jag trivs riktigt bra och tycker det är kul att lära mig lite mer hela tiden. Sakta men säkert.
I onsdags var grabbarna(fran huset och skolan) och jag pa forbollsmatch här i Aq. Ca 40 000 personer och ett riktigt bra drag pa läktaren, men inte riktigt lika bra pa planen. Peruanerna far träna lite pa sitt spel men det var en riktigt kul upplevelse. Kvällen blir klassad som den bästa sen jag kom hit, tror jag. =)

Känns annars väldigt gott att ha fatt lite vardagliga rutiner. Tror jag mar ganska bar av det även om jag väldigt mycket är en person som tar saker som de kommer.

Skriv gärna senaste nyheterna där hemma sa jag kan hänga med lite.

Kommentarer
Postat av: Betty

Jag håller med dig om inca kolan och bamse-tandkrämen! :-)

2010-02-06 @ 00:02:29
URL: http://bettysven.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad kul att det är roligt med spanska! Om det var nåt språk jag skulle vilja lära mig då är det just det.. Hemma är allt som vanligt, i alla fall i Stockholm:)Börjar få lite mer ordning i lägenheten, så det känns skönt:)



Ta hand om dig! Ber för dig! Kramar

2010-02-06 @ 10:46:50
Postat av: Jasmine Ytterstedt

Va hälrigt att du verkar ha det bra :)

Kul med Inca-Kola och bamsetandkräm, jag tycker det mer smakar som nått tuggimmi som fanns förr, men som jag inte kommer ihåg smaken på. haha. Ha det gott och du är omsluten av böner. Kramar Jasmine.

2010-02-06 @ 15:50:40
URL: http://jasminelouise.blogg.se/
Postat av: Jasmine Ytterstedt

Jag menar såklart namnet inte smaken, haha :)

2010-02-06 @ 15:51:39
URL: http://jasminelouise.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej vännen!

Bra att du uppdaterar emellanåt så man har koll på dig! :) Otäckt med colan! Usch! Låter inte så gott!

Nu ska vi iväg på möte i östermalmskyrkan ett gäng. Jag är glad att höra att du trivs och har det bra, men du är saknad här. Speciellt i trappan.



Ha det fantastiskt! Och lycka till med allt. Stor Kram från 74A.

2010-02-07 @ 10:23:33
Postat av: Kakan

Hej vänner!!

tack för kommentarer och böner. Kul att höra att ni mår bra. =) alla kommentarer värmer så mycket =)



sanna, 74a i mitt hjärta forever!! =)

2010-02-07 @ 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0