What a wonderful day!

Idag har varit ännu en härlig måndag. Jag var först på förskolan i San Antonio som vanligt innan jag åkte till Jockyclub för att där tillsammans med familjen Andersson, familjen Lindström, Tina, Steffen, Peter och Christer äta lunch och sen fira Peters födelsedag med god tårta. Efter denna fest stack jag iväg för att träna en sväng innan vi fortsatte med en god kvällsmat och mysig spelkväll hemma hos familjen Lindström. Jag hoppas att Peter är nöjd med dagen. Det är iallafall jag! =)

Här kommer lite gott och blandat i bilder:


familjen Lindtsröm, Maggan och Jeremia på Jockey



Tina står redo att skära upp tårta till födelsedagsbarnet


Joel levde farligt och ville krypa precis vid poolkanten :S


Karin herself


Spelkväll...


...med UNDERBART godis, TACK Peter!


Ester hjälper till att mata Joel. Succé =)


Och till sist två favoritbilder på världens goaste Jeremia!!!! <3


Kommentarer
Postat av: Maria N

Vilken härlig dag ni haft - tänk vad Peter blivit svensk så mycket saltlakrits. Hoppas ni får givande dagar med Christer och Peter - nu är ni många nordbor i Chiclayo - häftigt. Gud välsigne er!

Kram

2010-04-27 @ 06:18:02
Postat av: Maria R

Härligt med bilder. I brist på verkliga Karin så får väl en bild duga några veckor till... Gött att ni tar hand om Peter:) Ta hand om dig. Kram!

2010-04-27 @ 23:15:30
Postat av: Ylva

Söta barn du har omkring dej!:)

2010-05-04 @ 19:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0