en lördagförmiddag

hej!
Idag är det lördag och om bara några timmar sitter jag och min vän Elin på tåget till Stockholm. Jag har verkligen sett fram emot de här veckorna och planerat en hel del. Snart ska jag ringa min handledare Marie för att prata lite om hur och var vi ska träffas på måndag morgon, tänkte jag iallafall. Sen får vi ju se om hon svarar. =) 

Igår kväll inträffade en del tråkigheter som gör att jag idag är väldigt omtumlad och trött. Jag hoppas verkligen att jag ska få nya krafter så att jag kan gå in för detta med samma förhoppningar och sattsningar som tidigare. Det ska säkert fixa sig på ett bra sätt tror jag.

Just nu sitter jag mest här framför datorn och njuter av att va hemma. Att ha familjen hos sig och en varm och trygg miljö är verkligen en härlig känsla. Den känslan påminner mig om de personer som inte har detta som en självklarhet. Vad gör de nu och vad känner de en lördagförmiddag som den här?

vi hörs!  Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0