Dag 1 in the big city

Ojojoj, vad trött jag är!
Dagen började i morse med att jag och Elin tog oss upp ur våra sängar tjugo över fem, inte alls pigga men förväntansfulla på en dagen. det var en helt otrolig insats enligt oss. =)
Vi lyckades åka för långt med stadsbussen och missa tåget (hihi). Men som tur var gick nästa tåg tio minuter senare så vi behövde inte bli sena.

Det har regnat nästan hela dagen och vi har verkligen varit med om mycket. Många positiva och många negativa saker. Just nu är jag alldeles för trött för att berätta om allt och jag behöver tid att tänka och sova. Jag har verkligen fått så sjukt många intryck som jag behöver bearbeta. 
Att vara lanttjej i storstan känns på. =)

 Jag har inte tillgång till internet i den lägenheten jag bor i men ska ändå försöka uppdatera här så ofta jag kan.  

sov så gott

Kommentarer
Postat av: Dan Svensson

att skriva ner alla intryck hälper en att bearbeta intrycken, psykologiskt och sant!
Vi hörs!
/Danne

2007-11-01 @ 18:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0