första veckan hemma.

Hej igen!

Nu har det gått en vecka sen jag kom hem från Sthlm och arbetet där. Jag kan verkligen inte förstå att det bara har gått en vecka. Man kommer så snabbt in i vardagen igen och nu känns det som att smörgåsvagnen på Plattan inte tillhör den senaste månaden över huvud taget. Det är väldigt tråkigt att det är så, samtidigt kan man enkelt friska upp minnet genom att läsa här på bloggen eller genom att skumma igenom sin dagbok. Och det är ju bra.

Den första veckan hemma har varit tuff på många sätt. Jag har haft väldigt mycket skolarbete att ta igen, och jag har forfarande mycket kvar att ta igen, men det är roligt att komma tillbaka till klassen och att kunna uppskatta det man har här hemma. Fast helst skulle jag nog vilja ha en veckas ledigt för att kunna smälta och bearbeta de intryck och känslor som dykt upp. Men man kan ju inte få allt här i världen. =)



Ciao Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0